SIKÇA SORULAN SORULAR

Satın aldığım ürün kaç gün içerisinde gönderilir?

Ürünlerin kargoya veriliş tarihini, sayfamızdaki irtibat telefonumuzla iletişime geçerek net tarih bilgisini alabilirsiniz.

Satın aldığım ürün kargoda kaybolur ise, ne yapmalıyım?

Böyle bir durumda sayfamızda ki iletişim bölümünden irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Online Mağaza üzerinden yapılan alışverişlerde gönderilen kargo sigortalı mı?

Online Mağazamızdan yapılan alışverişlerde tüm kargolar sigortalı olarak gönderilmektedir.

Satın aldığım ürünümün tamiratını nerede yaptırabilirim?

Ürününüzün tamiratını satın aldığınız Online mağazasından veya Perakende mağazalarından yaptırabilirsiniz.

Satın aldığım ürünümün sertifikasını kaybettim?

Ürünü faturası ile birlikte satın aldığınız Online mağazamız ile irtibata geçerek veya Perakende mağazalarımıza getirerek konu ile ilgili destek alabilirsiniz.

Satın aldığım ürünümü, merkeziniz yerine bir atölyede yaptırdım. Garantisi devam ediyor mu?

Ürünlerimiz fabrikamız dışında bir yerde bakım ve tamir yapıldığı takdirde garanti kapsamından çıkmaktadır. Ürününüzü sertifikasıyla birlikte size en yakın Perakende mağazamıza getirerek veya Online mağazası ile irtibata geçilerek tamirini ve bakımını yaptırabilirsiniz.

Satın aldığım ürünümü tamiri için mağazanıza bıraktım, ne zaman alabilirim?

Ürününüz ile ilgili yapılacak işleme göre teslim tarihi destek aldığınız mağaza tarafından bilgilendirileceksiniz.

Online mağazanızda ki ürünlerin fiyatları, mağazalarda da aynı mı?

Online mağazamız ve Perakende mağazalarımız arasında  fiyat farkı bulunmamaktadır.

Satın aldığım ürünümün Pırlanta taşını büyütmek istiyorum?

Size en yakın mağazamıza uğrayarak veya sayfamızda ki iletişim bölümünden irtibata geçerek gerekli desteği ve bilgiyi alabilirsiniz.

Satın aldığım Pırlantalı ürünümü bozdurmak istiyorum?

Ürününüzü ilk 3 yıl içinde bozdurmak istediğinizde satın alırken ödediğiniz fatura bedeli üzerinden eğer ödemeniz nakit olarak gerçekleştiyse %30, eğer ödemeniz kredi kartı ile gerçekleştiyse %35 kesinti yapılmaktadır. 3. yıldan sonra bozdurmak istediğinizde en az %50 kesinti yapılmaktadır. Bozdurma ve değişim işlemlerinde fatura ibrazı gerekmektedir.

Satın aldığım ürünü kaç gün içerisinde değiştirebilirim?

Üründe kullanım olmadıysa satın aldığınız Perakende mağazasından veya Online mağazasından ilk 14 gün içerisinde sertifika ve ürünün faturası ile birlikte başvurarak değişim yapabilirsiniz.

Online mağazanızdan satın aldığım ürünümü mağazanızdan değiştirebilir miyim?

Online Mağazamızdan satın almış olduğunuz ürünleri sadece Online mağazamızdan değiştirebilirsiniz.